POP-UP Art gallery.

 

STAD010 zorgt voor een wereld van verschil.

WOONCOACHING • TRANSFORMATIES • PANDENBANK010 • FOTORAMEN • POP-UP GALLERY

VOORBEELDEN

Anton Vrede zeefdrukken schilderijen • Paul Bergen muziekfoto's • Easton Davy schilderijen • Roderick Lloyd fotocollages • Lisa van Noorden schilderijen tekeningen • Maaike Engels assemblages en • 20 andere kunstenaars.

 

Sommige kantoren en winkels staan langdurig leeg. STAD010 wil een alternatief marketingtool bieden om deze ruimten op een andere wijze onder de aandacht te brengen. Daartoe gebruikt STAD010 de lege winkel of het leegstaande kantoor tijdelijk als een pop-up art gallery waar 3 of 4 weken lang werk hangt van fotografen en kunstenaars die zelf een deel vaan de openingstijden aanwezig zijn. Eigenaar of makelaar nodigen kandidaat huurders of kopers uit tijdens de looptijd en STAD010 nodigt eveneens haar netwerk uit tijdens de openstelling. De aankleding met kunst maakt het voor verhuurders aantrekkelijk het pand op een andere manier onder de aandacht te brengen. Kunstenaars hebben een extra mogelijkheid om hun werk te verkopen. STAD010 zorgt tegen minimale kosten voor deze win-win situatie.

 

Hoe WERKT HET?

• Opdrachtgever (makelaar/beheerder/eigenaar) bekijkt met STAD010 een pand

STAD010 doet een voorstel voor expo en kunstenaars/fotografen in een kleine presentatie

STAD010 beheert het pand voor 3 of 4 weken als een goed huisvader

STAD010 richt een expo in voor 3 weken en stelt de pop-up gallery minimaal 24 uur per week open

STAD010 nodigt, mede namens opdrachtgever, bezoekers uit; opdrachtgever kan de uitnodiging ook gebruiken om geinteresseerden te werven voor de ruimte

STAD010 beschikt over de huur/koopvoorwaarden van de exporuimte en informeert zo mogelijk bezoekers

 

Binnen 3 weken na de expositie volgt een eventuele definitieve afrekening van STAD010 met opdrachtgever. In overleg met opdrachtgever wordt bepaald welke eventuele extra evenementen in het pand georganiseerd worden om verhuur/koop te stimuleren.

 

VOORWAARDEN

Het pand moet zich op een goed bereikbare plaats bevinden.

In het geval van een winkelpand zal er traffic in de straat moeten zijn.

In de plint moet het aanbod zichtbaar kunnen zijn

Aansluitingen voor elektra en water zijn aanwezig; liefst ook aangesloten verlichting

Opdrachtgever kondigt de pop-up expositie aan op de eigen website en/of social media pagina’s

Roderick Lloyd
©Paul Bergen Music Inspired
Maaike Engels
Lisa van Noorden
Easton Davey
Anton Vrede

 

Bent u geïnteresseerd?

 Bel of mail ons want wij helpen u graag verder.

Sommige kantoren en winkels staan langdurig leeg. STAD010 wil een alternatief marketingtool bieden om deze ruimten op een andere wijze onder de aandacht te brengen. Daartoe gebruikt STAD010 de lege winkel of het leegstaande kantoor tijdelijk als een pop-up art gallery waar 3 of 4 weken lang werk hangt van fotografen en kunstenaars die zelf een deel vaan de openingstijden aanwezig zijn. Eigenaar of makelaar nodigen kandidaat huurders of kopers uit tijdens de looptijd en STAD010 nodigt eveneens haar netwerk uit tijdens de openstelling. De aankleding met kunst maakt het voor verhuurders aantrekkelijk het pand op een andere manier onder de aandacht te brengen. Kunstenaars hebben een extra mogelijkheid om hun werk te verkopen. STAD010 zorgt tegen minimale kosten voor deze win-win situatie.

 

Hoe WERKT HET?

- Opdrachtgever (makelaar/beheerder/eigenaar) bekijkt met STAD010 een pand

- STAD010 doet een voorstel voor expo en kunstenaars/fotografen in een kleine presentatie

- STAD010 beheert het pand voor 3 of 4 weken als een goed huisvader

- STAD010 richt een expo in voor 3 weken en stelt de pop-up gallery minimaal 24 uur per week open

- STAD010 nodigt, mede namens opdrachtgever, bezoekers uit; opdrachtgever kan de uitnodiging ook gebruiken om geinteresseerden te werven voor de ruimte

- STAD010 beschikt over de huur/koopvoorwaarden van de exporuimte en informeert zo mogelijk bezoekers

- Binnen 3 weken na de expositie volgt een eventuele definitieve afrekening van STAD010 met opdrachtgever

 

In overleg met opdrachtgever wordt bepaald welke eventuele extra evenementen in het pand georganiseerd worden om verhuur/koop te stimuleren.

 

VOORWAARDEN

- Het pand moet zich op een goed bereikbare plaats bevinden.

- In het geval van een winkelpand zal er traffic in de straat moeten zijn.

- In de plint moet het aanbod zichtbaar kunnen zijn

- Aansluitingen voor elektra en water zijn aanwezig; liefst ook aangesloten verlichting

- Opdrachtgever kondigt de pop-up expositie aan op de eigen website en/of social media pagina’s

 

Wat doen we nog meer?

STAD010 en eigenaar sluiten een overeenkomst die de volgende elementen bevat:

- De duur van de expositieperiode

- Het percentage afdracht van STAD010 te betalen aan de eigenaar bij verkoop van kunstwerken

- Omschrijving van hangsystemen en materialen die gebruikt mogen worden tbv de tijdelijke inrichting

- Vrijwaring van kosten voor STAD010 betreffende gebruik van gas, water, licht

- Bevestiging dat eigenaar de ruimte heeft verzekerd tegen inbraak en andere schade, anders dan diefstal van de getoonde kunstwerken.

- Eventuele evenementen die in samenspraak met de eigenaar georganiseerd worden en waarvoor vooraf een begroting wordt gemaakt.

 

VOORBEELDEN

Anton Vrede zeefdrukken schilderijen • Paul Bergen muziekfoto's • Easton Davy schilderijen • Roderick Lloyd fotocollages • Lisa van Noorden schilderijen tekeningen • Maaike Engels assemblages • en 20 andere kunstenaars.

Roderick Lloyd
©Paul Bergen Music Inspired
Maaike Engels
Lisa van Noorden
Easton Davey
Anton Vrede

WOONCOACHING • TRANSFORMATIES • PANDENBANK010 • FOTORAMEN • POP-UP GALLERY