Identy Products

Lisa van Noorden is allround creatief en creëert Identy Products. Een Identy Product is een kunstwerk met een functie en een verhaal. Een visualisatie die op creatieve wijze de identiteit of boodschap van een opdrachtgever communiceert.

Bijvoorbeeld het kunstwerk Human Nature, een traditionele wandschildering met een hedendaags thema. Het appartementencomplex werd gebouwd in de jaren 60 en was genomineerd voor de sloop. Toch besloot de corporatie het blokje met 8 woningen om te bouwen tot een volledig zelfvoorzienend en energieneutraal complex. De toegewijde en doelgerichte aanpak van de corporatie inspireerde om een kunstwerk te maken dat het samenspel tussen mens en natuur symboliseert. Gezien de thematiek werd er gekozen voor een “old school” techniek: verf en kwast. s’Avonds licht het kunstwerk op met “glow in the dark” sterren en planeten.

 Training Concept en Campagne

Met Lisa van Noorden biedt Stad010 training en coaching voor corporaties.

Concept en Campagne is specifiek gericht op corporaties die meer gebruik willen maken van de potentie van het eigen marketing en communicatie team. Want waarom zou je het ontwikkelen van concepten uitbesteden aan reclamebureaus als je zelf goede mensen in huis hebt. De training vergroot het vermogen om met het eigen team creatieve, effectieve en op de markt gerichte ideeën te ontwikkelen.

Klanten die de training Campagne-ontwikkeling volgden zijn o.a Meeus, Reaal, Ortec-Finance, Algemeen Dagblad en CBRE.

Social media Marketing

Corporaties die social media marketing willen inzetten om gerichter met doelgroepen te communiceren leren in twee dagen wat de mogelijkheden zijn van social media en hoe je deze effectief kunt toepassen om doelgroepen aan te spreken en te activeren. Zaken die aan bod komen zijn o.a : succesvolle campagnes op Facebook, Twitter, Pinterest en LinkedIn. Trends in Social Media Marketing. Resultaten van Social Media campagnes lezen, beoordelen en verder uitbouwen.